lördag 14 januari 2012

Dag 6!

Har precis landat hemma igen efter en mysig eftermiddag hos mamsen! Vi var där och dansade ut julen! Så vad passar då inte bättre än att bära en klänning när man dansar;-)
Denna klänningen köpte jag när jag precis hade blivit gravid med Fabian! Hade på mej den på en fest och berättade för första gången för mina söta mammavänner att jag väntade barn nummer tre och var då runt v10! (Så det sitter fina minnen i denna klänningen;-)) Jo då den passar fortfarande, lite hängig här och var. Men den har ett perfekt litet skärp i midjan som man kan dra åt! Ja jag gillar kläder som är reglerbara, det kanske märks? Som man liksom både kan växa i och ur;-)
Klänningen kommer från Lindex och strumpbyxorna har jag inte en aning om vart de kommer ifrån;-)
Nu ska jag snart hoppa i min arbetsuniform snickarbyxorna som Alfred kallar dom;-)

8 kommentarer:

  1. Va fin! Jag plockar bara fram de äldsta kläderna medan du har nåt fint på dig varje dag. Är nog lite orolig att om jag har fina kläder nu i början så får jag bara ha gammal bröte på mig om några veckor...
    kram j.

    SvaraRadera
  2. "La de swinge la de rocken roll"... Gud vilken fin klänning, men ladyn i den är ännu finare=))) Höddu du du=) Jag ska på fest om 3 veckor, tänkte landa hos dig och "låna" något vackert;)) Skojar bara, önskar dig en fin "arbetsnatt" och snart är det ledig tid igen. Härligt=))) Kram

    SvaraRadera
  3. superfin klänning! och superfin du!

    SvaraRadera
  4. Så vacker klänning o ang det dåliga samvetet så får dom en gladare o nytränad mamma! =)

    SvaraRadera
  5. Jättefin! :) Jag gillar också reglerbara kläder. :)

    SvaraRadera
  6. maj gadd kvinna vad du blivit smal! vilken skillnad. heja dig som jobbar på, du ser fantastisk ut!

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar klänning!! Synd att den är gammal för den hade jag också velat ha :o).

    Fy, det där såret lät inget roligt alls du!
    Kram!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!