lördag 21 januari 2012

Hoppas det var en sanndröm!!

Jag hade en sån häftig dröm när jag sov idag och jag skulle hemskt gärna vilja få den att slå in! ;-)
Så här var den:
En lördagsmorgon när vi satt här hemma i godan ro, dök massor av vänner upp här och talade om för oss att vi skulle följa med dem! Sagt och gjort. Vi hoppade in i varsin bil med ögonbindel på oss... När jag sen tittar upp så sitter jag i en frisörstol! Då berättade mina kära vänner för mej att de hade bokat in ett bröllop på kvällen för mej och Jonas;-) Jo då och så blev det... Vi blev fixade till max, en underbar bröllopsklänning var inköpt och så även ringarna;-) Sen blev det en dunderfest och jag minns att jag var sååå lycklig! Så istället för bröllopsgåvor och annat så fick vi alltså bröllopet av våra nära och kära!
*ha*ha* fy fasen va häftigt om de kunde gå till så;-)Ja för skulle jag någongång få gifta mej, så skulle de förmodligen få gå till så här;-) I drömmen sa mina kära vänner att de tröttnat så på mitt snack om bröllop... Och eftersom att vi inte fick fingrarna ur själva och fixade ett,så gjorde dom det åt oss!;-)
Jag googlade på bröllopsklänningar och fick fram dessa! Öhh hur i hela världen tänkte dom här?? På allvar, tyckte de att de själva var snygga eller? *asg*
Om nu ni mina kära vänner planerar ett bröllop för oss... Så snälla köp då vilken bröllopsklänning som helst Men inte någon av dessa.... ;-)

8 kommentarer:

  1. Hej! har nyss hittat hit, och jag gillar din blogg mkt. min kloka son sa att jag skulle läsa bara sånt som gör mig glad - och här blir man glad! framför allt när du visar bilder på såna tjusiga brudklänningar! *fnissar* kära nån!!

    jag är dålig på att kommentera, men jag kikar in nästan dagligen =)
    trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Haha det hade väl varit en syn att se någon gifta sig i sådan klänning xD
    Du gör helt rätt i att välja en annan ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men shit vilka klänningar!
    Hoppas du får gifta dig snart!

    SvaraRadera
  4. Hm.... Eh.... Ja du.... Jag vet inte vad jag ska säga. Kanske som Chandler (i vänner): "- OH...MY...GOD...??!!! :-O

    SvaraRadera
  5. Det var de fulaste och underligaste klänningar jag någonsin beskådat. De måste ha haft otur när de tänkte

    SvaraRadera
  6. Åh, det vore ku perfekt ju!! Vilken dröm!! En sådan dröm fick gärna bli verklighet för mig med!! =)
    Kram på dig vännen

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!