fredag 20 januari 2012

Dag 12!

Lady in black! Japp det är jag idag, svart, svart och åter svart från topp till tå ända in på underkläderna faktiskt;-) Japp så då vet ni vilken färg jag har på dem idag....
Jag ser nog piggare ut än vad jag känner mej... Tur att det finns smink, kläder och alvedon som kan få en att se piggare ut;-)
Svart är en jäkligt tråkig färg egentligen... Alltså svart var de det enda jag bar innan jag gick ner i vikt. Man känner sig jäkligt säker i den färgen, de vet jag. Man känner sig både smalare och man behöver inte tänka så mycket på vad man ska komponera färgerna ihop med;-)
Tror egentligen inte att de är så många som passar just i färgen svart? Egentligen så gör nog inte jag heller det, men de struntar jag i. Speciellt idag, för idag ska det bara vara bekvämt och smidig klädsel känner jag!
Dagens outfit är: En stoooor tunika som är inköpt på Lindex när jag precis hade fått Alfred;-) Så för att den inte skulle se ut som en stor sopsäck tog jag ett snyggt skärp och band om medjan! *tada* Jag skapade då en helt ny tunika;-) Skärpet kommer från People och leggingsarna likaså!

4 kommentarer:

  1. Ja, verkligen skitsnyggt med skärpet!! :-)

    Jag måste själv köpte lite mer associarer, jag är skitdålig på det. :-P

    SvaraRadera
  2. Blogga om utmaningen så är du med i utlottningen! =)

    SvaraRadera
  3. Snygg idag igen, tänk vad ett skärp kan göra! Köpte några smalare för ett tag sen men har inte använt dem än. Och det är riktigt snyggt med leggings - tänk att jag inte äger ett enda par (förutom ett par i jeans som jag nog inte kommer i).
    kram j.

    SvaraRadera
  4. Snygg ä du trots förkylning o allt!
    /Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!