fredag 27 januari 2012

Dom har erkänt...

Tålamodet är fortfarande borta... Dock har tjuvarna nu erkänt... Japp det var som jag misstänkte, de var barn och inte vilka barn som helst. Nej utan dessa små troll som hade tjuvat mitt tålamod;-)
Men jag älskar dem iallafall. Mest i hela världen!!!
Alfred även kallad Emil gjorde ett hyss igår... Han hade en kompis här och jag städade. De bad oxå att få städa och fick varsin blöt trasa och skulle gå upp på rummet och städa! Några minuter senare hör jag hur kranen upp i badrummet står och rinner och jag ropar upp och frågar vad de håller på med? -Vi tvättar bara TVn lite...
Jag har nog aldrig i hela mitt liv tagit mej upp på övervåningen så snabbt som igår... När jag kommer upp stog de och torkade vår tv med varsin DYBLÖT disktrasa... På hela tv skärmen rann det vatten och de rann så mycket så att de till och med rann ner på golvet...
Japp mitt tålamod och även humör fick sig en prövning.. Japp jag blev arg, så arg så jag är lite osäker på om kompisen någongång vill kommit hit igen? ;-)
Som tur var gick det bra med TVn (än så länge). Vi köpte den för mindre än ett år sedan, och de hade ju varit jäkligt tråkigt att behöva köpa en ny bara för att killarna har "badat" den...

6 kommentarer:

  1. Sicka hyss de hittar på!
    Hyss har vi här också. Dock ingen badande tv än ;-) Men däremot badande dinosaurier i toaletten,... ett under att vi inte har stopp!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Oh och dom som ville hjälpa till. ;)
    Hoppas att tvn klarar sig!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ojdå :O förstår om du blev arg, hade jag blivit med :/ !
    Hoppas tv:n klarar sig och jag är säker på att kompisen kommer på besök igen ;)

    SvaraRadera
  4. Haha nämen åååh! Man FÅR bli arg när barnen gör sådär, även om de kanske bara ville hjälpa till :) Haha.. Hoppas att tvn klarar sig och att kompisen vågar komma förbi nån mer gång! :)

    SvaraRadera
  5. Härliga ungar! En kompis berättade igår att hon oxå blivit jättearg när hennes pojk hade en kompis hemma och dessutom hade kompisen sagt att hans mamma aldrig var så arg!! Kul att höra antar jag :)
    kram j.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!