tisdag 3 januari 2012

Är vansinnigt hungrig....

Jag hatar att vara hungrig på kvällarna och nu är jag det väääldigt mycket... Har hällt i mej en hel skål med äppelchips och ändå skriker magen åt huvudet: -MERA!!!!
Och allt, precis allt fel är tant röds fel som förmodligen är på ingång... Hur i helskotta kan hon göra en så hungrig och sugen på allt??? Dessutom gör hon mej grinig och kan framkalla vilka känslor som helst i min kropp...
Dax att gå och lägga sig så att man inte styr sin kropp mot köket igen... 2 glas stora vatten och sen hoppas jag att Herr Blund kommer på besök! Han är oxå en lurig liten fis.. Han behagar ju att komma när han själv vill det... Idag kommer han väl inte alls med tanke på att vädret är som de är... Då skyller han väl på att han inte tar sig fram med sin lilla helikopter...
God natt!!

4 kommentarer:

  1. en kopp te är bra på kvällen,den mättar lite :)
    natti natti!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du sover gott nu!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så tråkigt att vara hungrig, spelar ingen roll när på dygnet :-)

    SvaraRadera
  4. Jag känner igen det där. Fast även utan fröken (fru?) röd. Jag är alltid som mest hungrig på kvällarna. Fattar inte... tycker jag äter bra på dagen? :-P

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!