tisdag 3 januari 2012

Dönickar...

Vi har verkligen kommit in i denna ledighet med dunder och brak... Idag gick vi inte upp förrens klockan 11 (!!!) och har precis intagit vår frukost...
Hur i all välden ska vi kunna komma in i rutiner igen redan nästa vecka?
Vi kommer alla vara som små dönickar när vi ska upp klockan 7 på morgonen;-) Ja med tanke på att vi är små dönickar nu när klockan närmar sig 12;-)
Men jag njuter, vem vet när jag kan vara hemma med barnen så här länge på deras lov mer? Så då får man vara dönickar och bara vara;-)!
Fabian har krånglat fram till klockan 3 inatt så de var verkligen skönt med en lååång sovmorgon! Hur kan man vara så envis? Bara vägra sova var hans motto inatt...:-(
Ett, två och tre nu ska jag lyfta rumpan och göra något bra av den här dagen! Frustationen som infann sig igår ska absolut inte infinna sig idag, de har jag bestämt!;-)

1 kommentar:

  1. Ja gud vad jag känner igen mig..
    Det är SÅ najs att bara gå och dra.. :-)
    Mys på idag!
    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!