torsdag 2 december 2010

Snoren rinner...

Min lilla bebis är sååå förkyld. Näsan rinner och den där krupp liknande hostan har kommit tillbaka.... Han har sovit ganska bra inatt, men han vägrade sova igår och somnade inte förrens vid 22,30. Så fort vi la ner honom så bara skrek han, kanske lite örvärk?
Nu sover han iallafall gott i sin säng, ja undrar just vad han drömmer om som ligger så konstigt i sin säng;-)? Hmm, tror bestämt att de snart är dax för oss att sänka ner sängen INNAN det händer en olycka...

Blev så full i skratt när jag stod och gjorde välling inatt/morse. Tanken slog mej hur många liter jag egentligen blandat ut under åren? 3 barn som druckit minst 2 flaskor välling på 2,5 dl välling i minst 1 år. De blir några liter de....;-) Och hur många nätter man stått halvnaken utan glasögon och hällt i pulvret i flaskan och sedan lufsat in och gett barnen den. Jag har varken haft koll på vart jag är eller vad jag har på mej. Så jag undrar just hur många grannar som sett mej naken när jag kört mitt välling race på nätterna;-) Tur att jag inte haft mina glasögon på mej, då har jag iallafall sluppit sett dem.... *Asg*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!