lördag 4 december 2010

Lyx lördag!

Började min morgon med att få sovmorgon till klockan 9, gick därefter upp till ett dukat frukostbord! Och nu är jag nyss hemkommen från min underbara massage!! Hon hittade min onda punkt på en gång och tydligen kom de från mina bröstmuskler. Så nu känner jag mej helt matt men ack så glader!! På nått sätt känns min kropp mycket lättare och jag kommer garanterat att lova mej själv att snart gå dit igen. Varför är man så dålig på att unna sig såna här saker? Nej nu ska jag bli bättre på det!! Man vet aldrig vad som kan hända imorgon...

Livet är verkligen så himla skört... Fick reda på igår att 2 grabbar från Malung kört ihjäl sig, så fruktansvärt hemskt och ofattbart:-(. Ibland undrar man ju vad de är för fel på denna jord? Vad är det som håller på att hända? Vi måste stanna upp lite och börja njuta av livet och inte bara köra på i rasande takt, ja jag vet de är lättare sagt än gjort... Men från och med nu så ska jag inte ta allt för givet som jag lätt gör...

Idag tittar jag extra mycket på min fina sten som jag fick förr helgen. Den pryder bordet fin och jag sveper mina händer på den och andas en extra gång när jag känner att det inte alltid är så lätt...

Nu ska ja gå och pussa på min älskade familj och fortsätta njuta av min lyx lördag! Jag undrar vad som står på tur nu. För lite mer lyx är jag väl värd idag?!;-)

1 kommentar:

  1. Livet är verkligen skört, det gäller att vara rädd om sin familj, sina nära och kära, att inte glömma bort att visa det för dom!
    Vilken skön morgon du har haft, vilken lyx för en småbarnsmamma!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!