onsdag 8 december 2010

En nöt flera nötter...

Köpte hem cashewnötter till mitt julgodis bak förra veckan. De blev över så jag har smakat (läs ätit hur många som helst) på dem nu några kvällar... Har ju hört att nötter ska vara nyttigt att äta... Kanske inte i den mängden som jag har ätit? Hur många är egentligen nyttiga att äta innan gränsen övergår till de onyttiga?;-) Förmodligen så där 5 nötter, men det är ju precis då som mina smaklökar har fått upp smaken som bäst och bara skriker: MERA!!! Varför kan inte saker och ting vara nyttiga och samtidigt vääääldigt goda? Att man kan och får äta hur mycket man vill utan att behöva tänka både en och två gånger om.... Finns de överhuvudtaget något sånt göttit? Isåfall är jag en väldigt stor spekulant på det...;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!