onsdag 29 december 2010

Shoppingsugen!

De rycker så där skönt i shoppingtarmen just nu. Hade en liten tanke igår att åka upp till stan och byta lite klappar som vi fått dubbletter av och kanske fynda nått på rean. Men den tanken fick jag slå bort med tanke på att Alfred inte riktigt är pigg... Istället satt jag och surfade runt på nätet och hittade denna fina dalahäst matta! Den skulle vara som pricken över i.et i vårt kök och sitta som en smäck där;-) De finns även i massor av andra fina färger, men som vanligt snöar jag in på färgerna svart och vitt;-)

Och de är klart som korvspa att jag måste börja införa lite dalahästar här hemma för att behålla mitt dalkulle blod mitt i de småländska skogarna;-)

Förresten så kommer den fina mattan från mats mattor om ni skulle vilja ha en;-) Själv ska jag se över mina finanser och hoppas på att de räcker till en hel lååång matta!!;-)

2 kommentarer:

  1. jag fick en sån matta i födelsedagspresent och har den i mitt kök, en lavendel och vit. de är superfina!

    SvaraRadera
  2. Den är underbar! Ska nog oxå unna mig en sån ;)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!