lördag 11 december 2010

Mörbultad...

Ännu en lyxig morgon. Sovmorgon till klockan tio och kom upp till ett dukat frukost bord med levande ljus. Jag har verkligen världens bästa sambo!!!!
I och för sig så kan de ju vara så att han är ganska pigg på lördags mornarna med tanke på att han somnar senast klockan 21 varje fredag i soffan;-)

Min kropp känns för tillfället ut som om jag har blivit på kört av tåget.... Klumpiga jag ramlade ner från trappan i torsdags. Stod och hängde tvätt uppe och klev rakt bakåt och ja där var ju trappan. Så jag flög ner för halva den och landade med en stor DUNS.... Jag satt jättelänge kvar och kände hur allt snurrade, kände efter så att varje liten kroppsdel var hel.... De var inte långt ifrån att jag svimmade och jag hade ett svagt illamående hela den eftermiddagen och kvällen. Men just idag värken den speciellt mycket och blåmärkena börjar pluppa upp lite var stans på min kropp. Men jag är glad att de "bara" blev blåmärken. Med min vanliga otur så hade jag lika bra kunnat bryta flera ben, perfekt så här till jul;-)

4 kommentarer:

  1. Jag fick också sova till 10 idag, välbehövligt.

    Stackars dig som föll.. usch ♥
    Hoppas att det snart känns lite bättre.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men shit! Du kunde ju ha slagit ihjäl dej!!! Tur det gick bra!

    SvaraRadera
  3. Aj aj! Ta hand om dig lite extra nu!

    SvaraRadera
  4. Fy stackars dig! Man är ju inte lika vig som barnen så det gör ju sååå ont!!

    Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!