lördag 10 juli 2010

Varmt, varmt, varmt....

Jag borde inte klaga på värmen... Alltså jag gör inte det bara kanske lite, lite. Men självklart bara för att vi inte är vana vid denna tropiska värme som vi har just nu. Men det är underbart!!! Känner att man är helt orkeslös och bara är... Barnen är helt slut efter en dag och man märker på dem att de behöver en lite siesta mitt på dagen för att orka med sig själv och andra.... Jag känner likadant, vet bara inte vart man ska lägga sig för att svalka sig lite? Det är nu en källare hade varit kanon att krypa ner i!!.... Vi har legat ute och badat hela dagen. Helt underbart i vattnet, det mätte nog 25 grader!!! Ut nu är det 32 grader... Svetten lackar, sitter och funderar på att gå in i duschen eller om det är ogjort att göra det?? Vi ska åka ut till mamma och få lite kärlek och mat!! Och så ska jag NJUTA av detta fantastiska väder och jag lovar att jag ska inte klaga på värmen nått mera;-) Nu ska jag gå och vattna mina blommor, det dör nog annars av vattenbrist....

Bjuder på en bild från 2 tokiga sandlåde barn som var ute och lekte i den klockan 22 igår kväll! Det är sommar det!!!;-)
Ha en underbar kväll i värmen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!