lördag 24 juli 2010

Svårt....

De är svårt de här vad man får och vad man kan skriva på sin blogg. Jag är tyvärr alldels för öppen med vad jag skriver här på bloggen. Inte alltid så bra.... Jag har denna blogg som en "öppen dagbok" för att andra ska få läsa om mitt liv. Ibland är livet upp och ibland ner... Så är det för alla. Känner mej idag nere, trots semester.. Men det är mycket som tynger mej i bröstet idag, mycket skit som belastar mitt hjärta.... Men bara idag, kanske inte imorgon...?? Jag älskar att blogga... Men ibland känns det så fel för att jag är för öppen. Jag försöker hålla tillbaka av det jag skriver här, men ibland lyckas jag inte....

2 kommentarer:

  1. Skriv vad du vill, det är upp till läsaren att läsa... Öppen eller sluten...
    Klart att vi alla har våra dagar...
    Jag älskar din blogg!
    Kram på dig ♥

    SvaraRadera
  2. jag känner oxå det är svårt att skiva vad man vill. finns mycket jasg inte törs skriva.

    men jag älskar din blogg just för att den är så öppen och härlig. och om folk stör sig så kanske de känner sig träffade av saker du skriver fast du itne menar dem=?

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!