fredag 2 juli 2010

Underbart väder!! ♥

Solen gassar redan ute, det är helt underbart. Ska gå ut och försöka njuta av den lite innan det är dax för mej att gå in och fixa mej för resan till Göteborg!!
Jag längtar snar ihjäl mej efter Douglas. Men nu är det bara 2 nätter kvar tills vi får träffa honom igen!!! Igår var det den första kvällen som han inte hade blivit ledsen och längtat efter oss. Vi pratades heller inte vid igår så det kanske gjorde att inte hemlängtan blev allt för stor....
Igår lade jag upp min blogg på MAMMABLOGGAR. Så kika gärna in där och lägg en liten röst på mej och lämna gärna en kommentar om vad ni tycker om den!!! (Eftersom att jag inte är så haj på detta med data, så skulle egentligen ikonen för mammabloggare vara deras.... Men som sagt är man helt grön på data så är man;-)

Nu väntas insmörjning, solen och packning!!! Ha en underbar fredag och var rädda om er!! ♥

2 kommentarer:

  1. Förstår att du längtar ihjäl dig, kan tänka mig att det blir stora kramen när ni träffas :-)!
    Har ni stuga vid HAVET?? Blir inte alls avis.... Bara JÄTTE!!! ;-)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Mormor längtar oxå....

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!