onsdag 28 juli 2010

Drömma!

Står och steker pannkaka för att sedan styra kosan neråt stranden där vi ska tillbringa hela dagen låång! Vädret är helt underbart ute, inte ett enda moln och inte vindbris ögat når. Jag vill aldrig åka härifrån, detta är mitt lilla paradis och smultronställe! Får en klump i magen när jag inser att Jonas "bara" har 2½ vecka kvar på semestern, sedan är man åter i gamla vanor och allt slapp är över. Varför kan inte semestern vara mycket längre och även den svenska sommaren? När mina barn är stora och jag tjänat alla mina miljoner så ska jag flytta låååång från Sverige och bosätta mej i ett varmt land och ligga på stranden hela dagarna och dricka rosé!!!
Och komma hem till den svenska sommaren och njuta av den. För en riktigt bra svenska sommar är riktigt svår att slå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!