torsdag 22 juli 2010

Återvinner!!!


Innan vi åkte rafsade jag i en kartong med gamla kläder efter mej. Mycket var små söta klänningar med spets och volang. Kanske ingen höjdare att sätta på mina små killar det;-) Då skulle jag nog få banner från pappan i huset;-) Men jag hittade några små guld korn, bland annat hittade jag ett rött fint linne som passade Fabian kanonbra! Och till Alfred hittade jag en super söt jeans skjorta som passade honom som handen i handsken! Det är bra att spara på gamla kläder ibland;-)!!!

3 kommentarer:

  1. Jag tror att linnet är en klänning.

    SvaraRadera
  2. Anonym: Hur kan du tro det? De må det vara... Men det är inget som märks iallafall;-) Han är sååå söt i den!!
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Jag kommer väl ihåg när du hade på dig den:-), det var mycket länge sen. Jag tycker den passar Fabian jättebra. Puss!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!