lördag 17 juli 2010

På plats i Mellbystrand!!

Äntligen är vi här och det är helt ljuvligt. Barnen vaknade vid åtta tiden imorse. Jag drog på mej kläderna och gick en härlig promenad!! Det är sån skillnad att vara här och hemma. Här är det inga jobbiga måsten och man bara är!!! Tyvärr vräker regnet ner. Men på himlen börjar det klarna så om man har tur så kanske det blir stranden idag!!! De är ju det bästa att vara vid havet, att regn och rusk blåser bort så fort!!!

Och blåser inte det fula vädret bort så kan det nog bli lite shopping och på jakt efter en klänning till bröllopet!!


Vägde mej innan vi åkte hit. Tittade med ett öga för jag trodde verkligen inte jag hade gått ner något snarare tvärt om som jag har slarvat... Men jag hade gått ner 1½ kilo till! Hade jag inte varit så slarvig och skött mej så kanske jag hade gått ner 5 kilo istället... Men nu är det sommar och semester så jag lägger inte ner så stor energi på kost och träning.... Jag njuter istället!!!
Puss och hej!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!