söndag 18 juli 2010

Solar!!

Men känner mej lite rastlös... Herregud va är det för fel på mej? Nä nu får jag nog packa ner grejerna och gå ner till havet istället... Där händer det lite mer.. Nakenbadet några hundra meter ifrån "vår" strand. Man kanske ska besöka det idag... Eller inte, om jag så hade fått en miljon så hade jag nog inte besökt den;-)

Är jävligt arg på mej själv iallafall... Skulle starta om min mobil igår. Trodde jag kunde koden... Det slutade med att jag var tvungen att slå in PKU koden. Och den har jag ju inte med mej. Så nu är jag åter utan mobil tills vidare.. De skulle skicka koden hem så jag hoppas att jag snart får den!! Så för er som vill ha tag på mej får helt enkelt ringa på Jonas telefon!! Det är nog inte meningen att jag ska ha mobil telefon....


1 kommentar:

  1. Då förklarar det varför du inte svarade på mitt medd igår;) hoppas ni har det bra! Hörs snart! Jag är kvar där jag var sist... Kraaam!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!