måndag 12 juli 2010

Berör....

Att något ska behöva hända eller att man ska som jag tittat på en film för att uppskatta vardagen och inte gnälla på allt.... Igår tittade jag och Jonas på filmen Allt för min syster. En fantastisk och fruktansvärd film som fick en att tänka till både en och två gånger. Både jag och Jonas satt och bölade i varsin sida av soffan. Jag säger bara jävla cancer helvete..... För er som inte sett den, gör det!! Den får alla känslor i kroppen att vändas både in och ut. Tack gode gud för att man inte vet vad som ska hända med oss i framtiden. Tänk om det skulle hända mina barn något, jag skulle aldrig klara av det.
Gör som jag, ge ett litet bidrag till cancerfonden. Ert bidrag kan göra så mycket!! Linda och Tigrinnan har varsina fonder som du kan skänka en slant till!!!

Lindas blogg HÄR

Tigrinnans blogg HÄR

1 kommentar:

  1. jag vill se den!

    vi såg precious igår, har du sett den? om inte så gör det!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!