tisdag 27 juli 2010

Bröst....

Idag skiner solen från en klarblå himmel. Vi har legat vid stranden hela eftermiddag, sedan åkte vi in till Laholm och gick där och strosade. Jag hittade en klänning som var sååå fin som hade passat perfekt till bröllopet, dessutom på rea;-)!. Jag föll helt pladask för den, många färger och det var precis en sån som jag haft en bild på i mitt huvud. Är extas och går in och prövar den.... Suck, jävla BRÖST....... De är förstora för alla klänningar och det ser helt förjävligt ut. BESVIKEN blir jag och går därifrån.... Nu MÅSTE jag hitta den DÄR klänningen som jag vill ha på bröllopet. Jag hatar mina stora bröst, de är stora i vanliga fall. Men nu när jag har amnings bröst är det gigantiska och det finns inga kläder i hela världen som passar dem:-(
Jakten på den perfekta klänningen fortsätter. Hittar jag ingen till Emmas bröllop så får jag väl helt enkelt gå naken då;-)

3 kommentarer:

  1. Trist att klänningen inte passade! :-(

    Men de flesta av oss har nog kroppsdelar som vi inte riktigt är nöjda med. Antingen är man för stor eller för liten någonstans som gör att kläder inte riktigt sitter som man hade önskat.

    Håller tummarna för att den rätta klänningen snart dyker upp så du slipper gå naken. ;-)

    Kram kram!!

    SvaraRadera
  2. Om du går naken, lovar du att lägga upp ett kort på bloggen då? ;)

    SvaraRadera
  3. Ja, usch för tuttar! Inte fan är det praktiskt heller! Varenda klänning man prövar är ju fanken till för plattbröstade =/

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!