onsdag 14 juli 2010

Klännings bestyr....

Den 7 augusti ska vi på bröllop!!! Jag längtar så himla mycket! Problemet är bara vad jag inte vet vad jag ska ha på mej. Som vanligt när det gäller mej så är jag ute i sista minut, hittar en bara för att jag måste, har på mej den och vantrivs i den hela dagen.... Så nu tänkte jag att jag iallafall skulle vara ute i någorlunda god tid...;-) Jag har en bild i huvudet hur jag vill att den sa se ut. Jag har letat på nätet men hittar inte DET.... Jag vill att den ska vara som en tub top och blommig. Vet inte ens om jag passar i såna klänningar... Förmodligen inte utan att se ut som ett stort hus... Men vad ska jag ha på mej då??? Här är några klänningar som jag fastnat för. Men så kommer det stora MEN. Jag tycker inte om att beställa för när jag gör det så sitter det aldrig bra.. Vad tycker ni? Vad ska jag välja för slags klänning? Har ni några bra sidor med snygga fest klänningar som ni kan dela med er av?!!.

3 kommentarer:

  1. Tyckte den näst sista bilden var jättefin!
    Avundas inte ditt letande... :)

    SvaraRadera
  2. Hej Den första klänningen har jag fast i gult, den är superskön, går av lite under bysten, gillar jag som är bred om höfterna,ganska urringad, kvinnlig, skitsnygg, den jag gillar mest av de du visar är den näst sista, superfin,våga beställ, passar det inte skicka tillbaka:) KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag tycker oxå att den näst sista klänningen är jättesnygg! Skulle passa dig perfekt, bara "tuttera" får plats...... Snyggt med flikar nertill. Kram Johanna

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!