fredag 16 juli 2010

Packar....

Packar inför resan ner till stugan... Men guuud va mycket kläder det bli med 3 barn och 2 vuxna. Tänker och tänker så att jag inte ska glömma bort något. Och vad blir det för väder? Jag vet att jag packar FÖR mycket kläder. Kommer inte använda hälften men ändå är det bra att ha med sig. Dessutom är det ju rea i varje butik så eftersom jag känner mej bäst så vet jag att det kommer att shoppas en del;-)
Har ju dessutom bara beställt sol alla veckorna Jonas har semester så egentligen räcker det ju med att bara packa ner lite badkläder...;) Dessutom har vi ju faktiskt tvättmaskin i stugan så det går ju att tvätta...
Mitt i allt packande går jag ut lite då och då för att leta efter Findus, vår kanin. Varje dag öppnar Alfred buren så han rymmer. Men han har bara hållt sig på gården och kommit in på kvällarna. Men igår kvälls kom han inte och jag har varit ute hela dagen och tittat efter honom.... Hoppas att han hinner komma hem innan vi åker....

Jag hoppas oxå att internet funkar där nere så att jag kan blogga hela semestern!!!

Ha en mysig fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!