lördag 10 juli 2010

Ris och ros...

Dagens ris:

  • Jag känner mej som en jävla PMS kärring som är sur och grinig på allt och alla... Har varit i luven på barnen hela dagen och det har kännt som om mitt huvud har kokat.
  • Känner mej ensam när jag sitter här i mörkret och svettas. Tycker så synd om mej själv så jag måste äta några godisar... Längtar som fan efter Jonas.

Dagens ros:

  • Det fina vädret!! Som ni vet älskar jag den svenska sommaren!!
  • Min älskade mamma som har ställt upp på mej idag och bjudit mej på mat och varit med mej och barnen vid sjön, trots mitt dåliga humör!! Har varit ute hos henne på landet där barnen kan springa fritt utan att jag ska känna att mitt huvud måste gå som en proppeller och ögonen ska rulla runt i huvudet för att passa och titta vart alla barnen är. Hemma måste jag det pga att barnen bara måste vara på framsida hela tiden och bilarna kör på gatan som om det vore en racing bana. Så att vara ute hos henne är lugnet själv, där bilarna kommer var 10 timme ungefär;-)

1 kommentar:

  1. Men det kom ju faktiskt 2 st bilar i går kväll.
    Puss/mamsen

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!