torsdag 15 juli 2010

Torsdag!

Igår vaknade jag upp till halsont. Trodde jag.... Men när jag tittade närmare i munnen fick jag syn på en blåsa som satt sig precis under tungan och var gigantisk.... Den gör så att jag har ont i hela halsen och munnen:-( Trodde inte det kunde bli värre än vad det var igår, men det kunde det. Fy fan rent ut sagt va ont det gör.....

Snart kommer Linnéa och hennes familj hit. Gud va det ska bli kul att träffa henne igen!!

Trodde vi kunde bada idag, men det är helt igenmulet på himlen... Men det hinner ju klarna upp under dagen hoppas jag!! Måste även börja packa lite inför semestern i Mellby. Som vanligt packar jag med mej alldeles för mycket kläder...

Mina kläninngs bestyr som jag skrev om igår... Jag fasnade oxå helt klart för denna klänningen Men som sagt man vet ju inte om mina tuttar får plats så det kan ju vara risk för att jag ser ut som ett tält då...;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!