torsdag 15 juli 2010

Besök!!!

Idag fick jag mitt efterlängtade besök av Linneá och hennes fina familj Kalle och Nemo. Gud va det var roligt att träffas igen. Vi räknade ut att det var 8 år sedan vi träffades och det var i all hast innan vi skulle åka till Tallinn... Hade vi haft mer tid och att vi hade fått suttit själv idag med ett glas vin så hade vi kunnat prata både länge och mycket. Men nu har vi ju alla barnen som ville ha vår eller rättare sagt min uppmärksamhet... Nu har vi lovat att vi snart ska träffas igen, och det ser jag mycket fram imot. Hoppas att det sker innan sommaren är slut!!
Hon kom ihåg så mycket som jag har glömt bort... Jag har verkligen ett minne som en guldfisk... Men fatta va mycket dumheter man gjorde när man var ung... (Jag är ju ung fortfarande...) Tur man glömt bort hälften så att man slipper skämmas nu;-)

2 kommentarer:

  1. Gud vad kul att ses och prata glana minnen, fin bild :)Kram M

    SvaraRadera
  2. vilken söt bild. :) tack för idag, jag glömde tacka så mycket för den goda maten, jag är så oförskämd! det var superkul att ses, ni är så välkomna att hälsa på oss när ni kör neråt!
    Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!