tisdag 13 juli 2010

Något att berätta för dem när de är äldre och allt är så där pinsamt...

Igår när vi kom hem från stranden så skulle jag bara springa in och handla väldigt snabbt. Barnen fick då sitta kvar i bilen. Och som sagt hade vi varit på stranden så de hade inga kläder på sig. Douglas hade för visso en badrock på sig....
När jag skulle betala var det givetvis en gigantisk kö. Det var 5 minuter innan de skulle stänga så hela byn var just där då... När jag står i kön hör jag två röster som jag känner igen väldigt väl.... In kommer 2 av mina barn. En naken liten Alfred och en Douglas med en helt vidöppen badrock på sig... Givetvis började alla och skratta åt de små liven och själv kände jag inte alls igen mina barn och ville helst sjunka genom jorden...;-) Mina små tattarbarn som ständigt är skitiga och nakna... Tänk va mycket pinsamheter jag kommer att berätta för dem om vad de gjorde när de var små;-)

När jag frågade Douglas varför de kom in svarade han: För att Alfred ville gå in i affären... Bra att skylla på sin lillebror...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!