lördag 31 juli 2010

Skitdag....

Ibland bara vaknar man upp och känner att allt känns botten. Och just idag är det en sådan där dag. Känner inte alls igen kroppen och knoppen och vill helst av allt bara sätta mej ner och gråta... Vill bara stänga in mej i ett rum och bara få vara själv, bara en liten stund. Få folk att acceptera att man inte alltid kan vara på topp även om ansiktet visar ett glatt leende.. Inte så lätt att vara på dåligt humör just nu. Hela stugan är just nu fylld med folk. Vart man än vänder sig så är det någon där. Jättetrevligt, men inte just idag....
En sådan där dag där jag tar åt mej av allt. Minsta lilla negativa så omvänder jag det mot mej själv och tror att allt negativt bara är menat till mej, fast de egntligen inta alls är så....
Liket gör det jobbigare igen, det går liksom inte att få någon rätsida på det.... De ekar och gnager så jag snart blir tokig....
Jag börjar tvivla på mej själv. Litar inte på någon annan än mej själv. Varför har jag en sån jävla dag just idag. Jag måste peppa mig själv och tänka positivt... Jävla hjärna som får mej att må så här.... Är det bara jag som har såna här skitdagar? Det känns som det just nu....

2 kommentarer:

  1. Du är defenitivt inte ensam!!!
    Har massor av down-dagar...speciellt 2 ggr/mån och i flera dagar...suck!
    Men det känns alltid lite bättre när man vet att man inte e ensam!
    ♥STOR KRAM till dig idag!♥

    SvaraRadera
  2. Nej Karolin! Du är absolut inte ensam.
    Jag får sådanna dagar flera gånger i månaden. Att gråta lite ibland hjälper faktist.!
    Kramar i massor / Evelina

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!