måndag 5 juli 2010

Tar åt mej....

Det är så typiskt mej att ta åt mej av saker och ting som egentligen kanske inte spelar så stor roll men som jag ändå går omkring och tänker på.... Jag skrev ju in mej på mammabloggar för några dagar sedan. Jag har fått några röster och jag ligger väl på medemåtta enligt de läsare som har röstat. Men då börjar jag tänka på varför inte folk tycker att min blogg är bättre än 3 pluttar av 5??.... Vad kan jag göra för att få den bättre? Jag tar åt mej för att inte den är bäst. Jag tror liksom inte på mej själv... Jag bloggar ju för att det är kul och mycket som jag skriver här på bloggen blir ju även ett litet minne för barnen när de blir äldre och även för mej. Eller om det skulle hända mej något så har jag ju fört min "dagbok" så då kan barnen gå in och läsa här.... Nu blev det surrigt igen som det brukar bli när jag ska förklara något här....;-) Men det jag ville säga var bara att jag tar åt mej fast jag absolut inte borde utan vara grymt tacksam mot alla de fina röster jag fått!! Vill ni så titta gärna in på den HÄR sidan och lägg en röst och gärna en kommentar;-)!!

1 kommentar:

  1. Jag tycker absolute inte du ska känna så.. För 3 betyg utav 5 är ju ändå lite över medel, så ser det på de positiva istället:) kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!