tisdag 20 juli 2010

God morgon soliga tisdag!!

Sitter här med sömnen i ögonen och undrar.... Jag undrar varför barnen aldrig kan vakna samtidigt, att de aldrig kan synkronisering?? Alltid är det så här hos oss: Ena dagen vaknar Alfred tidigt, då sover Fabian. Igår morse sov Alfred då vaknade Fabian.... Varför kan inte båda barnen sova länge på morgonen? Tidigt för oss när barnen vaknar är kring halv åtta- åtta, så vi kanske inte ska klaga... Det finns ju andra barn har jag hört som vaknar väldigt tidigt;-) Sitter här med sprängande bröst.... Fabian har inte har inte ätit sedan halv nio igår kvällst, så jag har det nog ganska lyxigt!!;-)
Idag blir det stranden för hela slanten. Solen lyser på himlen från en klarblå himmel, så idag ska vi pressa järnet vid havet!!
(Oj, nu kom min fina svägerska in och tog med Alfred på en promenad. Så nu ska jag krypa ner igen, ibland har man tur!!!;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!