onsdag 14 juli 2010

Onsdags kvällen hos Johansson/Grunditz

Har haft en dag vid sjön! Helt underbart och nu ser jag ut som en kräfta;-) Sitter och väntar på att maten ska bli klar på grillen, skönt med sommaren och semestern när mat tiderna inte spelar så stor roll. Man äter när det passar och man är hungrig!
Vi ska åka till stugan i helgen, vanligtvis denna helg som kommer brukar vi åka upp till Malung. Men viska inte åka upp till Malung detta året, det känns som om det inte spelar så stor roll just nu. Så vi hoppar det i år och hoppas på att åka upp nästa år istället. Men det är första året på 11 år som jag inte åker hem till den årliga dansbands veckan... Och visst det känns lite tungt i hjärtat... Men jag får helt enkelt ta igen allt missat nästa år istället;-)

Nu ropar gubben på mej. Dax att sätta sig och äta gott!!!

1 kommentar:

  1. Själv skippar jag dansbandsveckan för andra året på raken..har för mycket på jobbet för att kunna åka med gott samvete..nästa år kanske och då kommer jag dessutom att vara riktigt slimmad..och rik..och lyckad, så då blir det ännu roligare att komma "hem" ;)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!