lördag 14 september 2013

Uttråkad...

Det kryper i min kropp... Jag är så fruktansvärt uttråkad och har varit halva dagen...
Att bara vara, att inget ha planerat gör mej uttråkad, deppig, skitsur och tråkig...
Jag älskar att bara vara hemma på helgerna, men det får heller inte bli för många hemma helger, lite roligheter måste snart bokas in!!!
Jonas den lille skiten drog iväg på fest (eller fest och fest... Typ en sån där" hemlig klubb" som jag inte får reda på ett skit vad dom syssla med... Ja skratta ni, det gör jag med... Ligger typ dubbelvikt av skratt varje gång han åker på det där och klär sig i kostym, medaljer och tingelitangel *asg*;-)) tidigare i eftermiddag och jag blev själv här hemma med kottarna. (Jävlar va jag kommer att få äta upp det här nu från min käre make att jag skrivit ut detta om hans "hemliga klubb"... Men det är smällar man får ta... *he*he*)
Jag gillar inte att vara själv hemma, jag trivs så mycket bättre när Jonas är hemma med oss...
Jag vill ha något roligt att se fram imot. En stor fest där jag får klä upp mej ut till tänderna, stå på röda mattan och bara dricka bubbel;-) Ja visst, där skenade jag iväg med röda mattan grejen. Men att få klä sig snyggt, sminka sig fint, träffa vänner, dricka bubbel och äta gott. Sååå härligt!!
Jag är så fruktansvärt tom efter bröllopet.. Så länge som vi sett fram imot denna dagen och nu bara POOOFF, helt tom! Aldrig mer kommer jag nog att känna mej så vacker som jag gjorde för 2 veckor sedan... Aldrig.. Men det var ju en av våra bästa dagar oxå...
Alltså... Detta är heller inte helt fel. Ligga i sängen med barnen, äta godis (dom gör... *mutter*) och kolla på tråkigt körslag;-)
Dom är iallafall nöjda, huvudsaken det!
Fast nu sover dom visst... Morsan är tråkig som sitter och bloggar och körslaget var visst inte så roligt heller;-)
Alltså jag är på allvar så där uttråkad så att jag på allvar skulle kunna gå och börja städa och skrubba i varje litet hörn här hemma. Ja det är sant! En lördag kväll...Men suck liksom..;-)
Jösses, det är ju för bövelen nu jag ska njuta! Det är ju nu som jag har makten över TV kontrollen och det är lugnt och skönt! Men nej, jag är bara uttråkad och heller inte så normal...;-)

4 kommentarer:

  1. Ah.
    Frimurare?
    Min pappa är det.
    Så, jag vet hur det är...

    SvaraRadera
  2. Samma här.
    Uttråkad t5rots att vi vart på utflykt och tittat på fotboll...

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha åååååå vad jag skrattar åt den hemliga klubben !! Medaljer och tingeltangel??? Bild!!!

    SvaraRadera
  4. Hoppas att söndagen blir roligare :-)
    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!