onsdag 4 september 2013

I dagens Aftonblad...

Hittar ni oss, familjen Grunditz!
Igår vid 16- tiden när vi var på väg hem från stugan plingade det till i min telefon och jag fick ett mail!
Mailet var från en reporter från Aftonbladet som hade hittat min blogg och ville prata med mej/oss!
Där, just då skrattade vi högt i bilen jag och Jonas. Herregud, var detta ett skämt? Vilken av våra vänner försökte göra sig roliga?
Jag gav reportern mitt nummer och det tog inte länge förrens han ringde upp!
Han frågade om vi visste att dom i dagarna skulle ha premiär för TV på Aftonbladet? Nja, blev mitt svar...;-) Nej jag måste vara ärlig att sådan koll hade jag inte...
Han frågade om vi var intresserade att delta i en liten artikel i morgondagens tidning (idag alltså!) och så även ge en recension på vad vi tyckte om deras direktsända tv program som var nyheterna, brottscentralen och sporten och skulle genast skicka en fotograf till oss!
Så klart vi ville!
Vi rullade in på gården strax efter 18 och snabbt som attans fick igång dator och modemet! Denna kvällen blev ju inte som vi hade tänkte med upp packning och tvätt. Nej det blev så mycket bättre med dator med TV, fotografering och intervju med Aftonbladet! *wiii* Älskar när livet liksom flaxar runt så där och det inte blir som man alltid har tänkt sig! Tvära och härliga kasst!
Gudars... Familjen tajkons ungar alltså... Dom var mer vilda än tama, men bilden blev ju ändå ganska bra;-)
Och intervjun blev oxå lyckad och så även artikeln!
Kaj, fotografen som var här och fotade oss igår kväll. Var även här och fotade när vi var med i artikeln för snart 2 år sedan, han kom ihåg mej och grabbarna! Vi lyckades sätta spår även i honom.... Vet inte om det är positivt eller negativt...? *fniss*
Jonas som älskar att vara med på bild (jävligt ironisk) sken som en sol på varje kort och strålade av lycka när Kaj tog sina kort i alla olika vinkla och sa hur vi skulle se ut och stå;-) Jag, JA jag njöt! Linslus som jag är!
Så i dagens Aftonblad hittar ni oss, familjen Grunditz! Kanske finns det på webben? Tror det, men jag har inte lyckts hitta det ännu bara...;-)
Så löp och köp Aftonbladet nu mina kära vänner... *he*he* Säg till om ni vill ha en autograf av oss, vi skriver så gärna! *asg*

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!