torsdag 5 september 2013

Ringen...

Min älskade vigselring! Är lika förälskade i den som jag är i min käre make! *hi*hi*
Jag hade tänkt en helt annan först. Men när jag såg denna så var det kärlek vid första ögonkast och på 5 minuter hade jag bestämt mej! Den skulle sitta på mitt ringfinger! Vitt guld, enkel och med vackra stenar! Så mycket jag!!
Skitkasst att få in den där rätta skarpa skärpan med telefonen.. Ringen blir inte riktigt rättvis.. Men skit i det, jag vet ju iallafall hur den ser ut och den glänser så där vackert där den sitter!! ;-)
Och JA jag har hårstrån på mina fingrar... SVARTA manshår... Herrejösses, de blir bara värre och värre ju äldre jag blir... *sliter mitt hår av frustation, hur ska detta sluta???*
Alltså att heta Karolin Grunditz, det smakar väldigt bra och lent på min tunga när jag säger det! FRU GRUNDITZ!!
K.G... Ha ha, mina initialer blir K.G!! Det låter ju som en gubbe... Håriga och manliga händer med initialerna KG och pricken över i:et lastbilschafförsmage! *hepp*hepp*

6 kommentarer:

  1. Ha ha du är för rolig! Ringen är underbar! Verkligen vacker. Ha det gött KG!😆

    SvaraRadera
  2. Enkel men vacker ! Snygg !

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker ring!
    Visst är det en fantastiskt känsla när man bara vet att det är ringen med stort R.

    All lycka till er! <3

    SvaraRadera
  4. Jättefin!! Snarlik min faktiskt men ändå en helt annan... Visar upp min också nån dag...:-)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Tur att du inte har håriga fingrar :-D
    Ringen är supersnygg, enkel och helt enkelt perfekt!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken fin ring! och fina bilder <3
    Kraamis

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!