torsdag 12 september 2013

Så enkelt, snyggt och rubust!

Jag fortsätter drömma om att fixa och göra i ordning hemma! Jag hittar dessa fantastiska wallisar på ELLOS. Bara lite ny målarfärg på väggarna nya släta tapeter, nya gardiner, nytt golv, nya mattor och nya möbler och en tokig man som blir galen på alla mina ideér och klick- klick hem med dessa och hemmet blir som nytt! Älskar det där enkla, snygga och rubusta, det där som jag aldrig lyckas få till i vårt hem... *mummel*mummel*
Kopparfärgen har ju blivit en stor hitt nu i höst och jag är grymt sugen på att köpa hem en burk och sprymåla om alla ljustakar! Det får nog bli helgens projekt tror jag minsan!
Ljus går det ju åt massor i höstmörkret! Ljus kan man inte få för mycket av och denna "fågelburen" är ju så snygg! Mycket ljus och blandade ljustakar, aj like!
Allt detta finns på Ellos (Klicka HÄR!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!