lördag 28 september 2013

Mot Växjö!

Har förberett alla(!!) grabbarna i familjen i två veckors tid att denna lördagen ska ägnas åt shopping!!!
Så nu har jag slängt in dom i bilen och nu är vi på väg mot metropolen Växjö! Ja det är bra att ändra sina shoppingstäder lite!;)
Vi ska bland annat besöka lager 157 och stadium outlet! Åhhh va kul det kommer bli! Men det är vi redan väääldigt oense
om här i bilen... Tjatet från kottarna är redan igång att det är tråkigt och vi sitter bara i bilen... *Suuuck* Önska oss lycka till liksom...:/
Gårdagen spenderades med bästa svägerskan och Jonas bror! Såååå trevligt, god mat, gott vin och kottarna fick bada i deras badkar!! (Ja(!!) jag drack rödvin även igår, och JA det känns i huvudet idag. Trots att jag drack ekologiskt... Bara att inse att jag INTE klarar av att dricka rödvin mer.. *snyftar högt*)
Vad hittar ni på denna sköna dag?

1 kommentar:

  1. Kan det kanske vara så att det är vissa druvor du inte tål? Det är ganska vanligt, så du kanske får testa dig fram och jag håller tummarna att du hittar något som inte ger dig huvudvärk.... För vem kan leva utan rödvin ;-)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!