onsdag 25 september 2013

Ett leende kostar inget...

Men medför så mycket!
Livet kan kastas runt på bara en handvänding. Livet går upp och ner... Humöret går upp och ner...
Men man kan alltid le och det är inte ens jobbigt att dra på munnen. Ett leende mot någon som du möter i affären, på jobbet, i korridoren, på gymmet eller vart som helst. Bara le, det kostar inget men medför så mycket!
Så lova mej en sak idag. Le mot dom du möter, så kommer du oxå få ett leende tillbaka och det kommer att kännas så bra!!

5 kommentarer:

  1. Word! Ett leende kan aldrig vara fel. Och vem vet, det kanske gör bemötarens dag. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så sant Karolin. Idag ska jag leeee :) Hoppas att jag kan glädja någon med ett leende . Kram krickan. Älskar din blogg by the way !!!

    SvaraRadera
  3. Jag har hört att det krävs fler muskler för att se sur ut än vad det behövs för att le! Keep smiiiiling :)

    SvaraRadera
  4. Här får du ett leende av mig i dag :-D

    SvaraRadera
  5. Vilken fin bild på dig <3 å nu ler jag =)
    Kraamis

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!