måndag 30 september 2013

Tävling!!

I samarbete med Macadamia har jag fått den stora äran att tävla ut detta exklusivt paket!
I paketet ingår shampoo, olja, borste och hårmask! Oljan kan jag själv INTE leva utan, den är grym!!!! Vill ni veta mer om produkterna, läs HÄR!
(Värde 499 kr)

Allt ni behöver göra för att delta är att:
1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och hur många lotter du vill delta med!
2. För två lotter: Gilla Macadamia på facebook.
3. För en tredje lott: Gilla Äppelblomman på Facebook.
4. Och för en fjärde lott: Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, twitter, instagram eller på din blogg m.m.

Kom ihåg att skriv hur många lotter du deltar med.

LYCKA TILL!!

Tävlingen avslutas måndagen den 7/10 och den lyckliga vinnaren presenteras dagen efter!

62 kommentarer:

  1. Klart jag vill vara med ! lite lyx i vardagen vore ju inte fel :)
    Gillar Båda sidorna på fb ( faktiskt sedan länge, men vem gör inte det !? )
    - Michaela Ambjörnsson
    *Håller tummarna*
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna vara med och försöka vinna Macadamia-produkter. Har bara hört gott om dessa produker! Och om jag förstår rätt så kan jag delta med 3 lotter (kommentar, gillar Macadamia på FB och gillar Äppelblomman på FB) :-)
    - Anna Ekenstjärna

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med och tävla! 4 lotter..

    /Frida ( fridamagnusson86@hotmail.com)

    SvaraRadera
  4. Ja vill vara med å tävla :) ja kör på fyra lotter. :)
    / Jeanette :)

    SvaraRadera
  5. Jag vill såklart bara med, kanontävling!! 4 lotter tävlar jag med såklart!

    SvaraRadera
  6. Jag vill självklart vara med & tävla om detta härliga kit :-) 4 lotter till mig tack!!
    /Sara

    SvaraRadera
  7. Jag vill gärna vara med, med fyra lotter! /Adéla

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna va med! 4 lotter! //Therese Ekström

    SvaraRadera
  9. Jag vill vara med! Fyra lotter! /Anna Källåker

    SvaraRadera
  10. 4 Lotter skrapade jag ihop och jag vill VINNA!!!!/Lena (mamsen)

    SvaraRadera
  11. Jag är jättegärna med och tävlar, mitt risiga hår behöver all hjälp det kan få, deltar dock bara med en lott//Marita

    SvaraRadera
  12. Ja! Heja! En tävling jag verkligen skulle behöva vinna. Jag klipper och klipper mitt hår, och det blir bara fulare och fulare... Grrr...
    Jag är med på tre lotter!
    Kramis :-)

    SvaraRadera
  13. Jag är givetvis med o tävlar med 4 lotter! Woooho, hoppas på vinst :-) KRAM!

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med och tävlar,en lott. /Emily

    SvaraRadera
  15. Jag är med å tävlar:-) 1 lott för mej! Jonnastorck@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag vill ju naturligtvis vara med och tävla och jag tävlar med tre lotter ! Har hört en massa om denna produkt men aldrig testat !

    SvaraRadera
  17. Åh detta skulle jag verkligen behövs då mitt hår är värre än någonsin sen jag fick min dotter för snart 8 mån sen, tappar hår och är så trött på det så en liten hår boost kanske behövs, jag deltar med 4 lotter =) // Linda Kronstrand

    SvaraRadera
  18. Är givetvis med i denna fina tävling. Tävlar med tre lotter. Håller mina tummar och hoppas på tur...
    Kram Mia Jerkstrand

    SvaraRadera
  19. Vilken härlig tävling!! Jag deltar med en lott, tack. mvh emely.drugge@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Ja si jag är också med och tävlar :) 4 lotter vare här! KRAM

    SvaraRadera
  21. Å jag vill vara med! Är så sugen på den hårborsten! 4 lotter tack! Kram Johanna H

    SvaraRadera
  22. Jag är oxå me!! 4 lotter tävlar jag me :)

    SvaraRadera
  23. Min pälsmössa skulle nog verkligen behöva dessa produkter,har hört mycket om dem,men blir ju inte av att man köper det(om jag är snål,näää inte alls,hi hi)Jag är med med en lott.Puss på dig!Sara S

    SvaraRadera
  24. Vill självklart vara med och tävla. Fyra lotter för så stor vinstchans som möjligt :-)

    SvaraRadera
  25. åh fin vännen! att jag inte sett din fb-sida innan :) är med och tävlar med 4 lotter :)

    SvaraRadera
  26. Jag håller på att låta mitt hår växa ut från att ha varit kort tufft och snaggat. Nu är jag trött på mig själv och tänkte att håret kan göra stor skillnad. Enda problemet är att håret känns som hästtagel inte så mjukt och silkeslent som jag tänkte mig. Därför hade jag blivit överlycklig om jag vann detta härliga hårvårdset. Jag deltar med en lott. Tack för underhållande läsning!!

    SvaraRadera
  27. Sitter här varje morgon och läser din blogg med en kopp kaffe!! :) 4 lotter till mig!!
    Kram kram från Linda A

    SvaraRadera
  28. Jag vill också , en lott för mig :)

    SvaraRadera
  29. Åååh. Nu ska jag banne mig vinna! De säger ju att hoppet är det sista som överger en ;) Jag deltar med 4 lotter :) Kram

    SvaraRadera
  30. Jag vill absolut också vara med! Produkterna är kanon! Deltar med fyra lotter - har gillat och delat.
    // Maria Rapp

    SvaraRadera
  31. Vill mer än gärna vinna detta kit! Använder oljan! Och jag älskar den! Deltar i tävlingen med 4 lotter och hoppas på vinst! 😊 Mvh Hanna Ebefors

    SvaraRadera
  32. Har hört så mycket gott om detta, så hoppas jag vinner så jag kan testa själv! :-)
    Fyra lotter förstås! :-))

    Kram M

    SvaraRadera
  33. Håller tummarna , 4 lotter :))
    Lotta Lund

    SvaraRadera
  34. Jag har tänkt sååå länge att jag ska testa och nu har jag ju chansen! Hoppas verkligen det blir mitt! Någon gång ska det ju vara min tur att vinna. :)
    Jag är med med 4 lotter

    Kram Jouline

    SvaraRadera
  35. Tävlar med 4 lotter./ nina j

    SvaraRadera
  36. Kan inte bestämma mig för om jag skall klippa av håret eller inte, kanske det här kan hjälpa mig att bestämma mig. :-) Om något kan rädda håret borde det väl vara det här. :-)

    Är med med fyra lotter och hoppas på vinst för en gångs skull. :-)

    Kramiz Emma

    SvaraRadera
  37. Deltar med fyra lotter - har gillat och delat! Esmeralda Futterer

    SvaraRadera
  38. Deltar med 4 lotter, vinner jag vet jag vem som ska få detta;-))/TommyO

    SvaraRadera
  39. Är gärna med, en lott för mig :-)

    SvaraRadera
  40. Å, en sån här tävling kan man ju inte bara missa!
    Har gillat sedan länge på FB alltså blir det 3 lotter till mig.
    Skulle sitta fint med en vinst för mitt självlockiga och frissiga hår som skriker efter lite love and caring.

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  41. Fyra lotter :) Pauline

    SvaraRadera
  42. två lotter, gillar på facebook och kommentar här :)
    Håller tummarna!

    http://jolies.se/

    SvaraRadera
  43. två lotter, gillar på facebook och kommentar här :)
    Håller tummarna!

    http://jolies.se/

    SvaraRadera
  44. Deltar med 4 lotter!
    /Erika

    SvaraRadera
  45. Hej! Jag deltar med tre lotter:D
    /lina

    SvaraRadera
  46. Fyra lotter fick jag ihop, gillar sidorna på facebook och har delat tävlingen vidare på facebook
    vilket fantastisk vinst - den skulle göra hösten mindre tråkig och trist!

    Jessica Hellström
    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Klart jag vill vinna dessa super produkter. 4 lotter. Kram från Maria Haveland

    SvaraRadera
  48. Kör på 3, lyckades inte med det sista annars hade det varit all in för att vinna!!! Hoppas

    SvaraRadera
  49. Jag vill vara med och tävla, 3 lotter har jag fått ihop genom att gilla och kommentera här!
    Hoppas nu på tur. /Annica

    SvaraRadera
  50. Hört mycket bra om dessa produkter, slänger in två lotter och håller en tumme eller två :) /Anne

    SvaraRadera
  51. Fyra lotter!!
    Jag tävlade förra gången du hade dessa som vinster, vann inte då så jag hoppas jag vinner nu:) lite tur i spel kanske jag kan få nån gång och inte bara tur i kärlek.. Fast det är ju inte så bara :) kram Jenny Åkerblom

    SvaraRadera
  52. johannap73@yahoo.com7 oktober 2013 kl. 11:29

    Tre lotter vill jag gärna vara med och tävla med. Kram Johanna

    SvaraRadera
  53. Tävlar med 4 lotter och hoppas vinna dessa underbara produkter för mitt hemska hår (som inte blivit bättre efter det att min prins kom..)
    Kram Sofia Wilsson

    SvaraRadera
  54. Jag hoppas jag vinner. 3 lotter:) Sofia Andersson

    SvaraRadera
  55. Jag vill tävla med 4 lotter!
    Nu hoppas jag på tur!!!!!!
    Kram
    Paula Beimer :)

    SvaraRadera
  56. Jag är gärna med och tävlar! Gillar både äppelblomman och produkterna och delar givetvis på fejjan..
    / Anna Ireklint

    SvaraRadera
  57. Jag vill gärna vara med och tävla. Gillar båda på fb och har delat så 4 lotter bllir det för mig =)
    // Helena Söderström

    SvaraRadera
  58. Helena i Uppsala
    Med en enda lott hoppas jag på tur!

    SvaraRadera
  59. Jag är med och tävlar med en lott,kram Jossan

    SvaraRadera
  60. Precis vad mitt hår behöver!! 4 lotter! Emelie Wremp

    SvaraRadera
  61. Klart jag vill vinna!! Mitt hår har blivit en risbuske sen jag flyttade till Skåne....annan vattenkvalité här :-) Deltar självklart med 4 lotter!
    Linda Aldelius

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!