fredag 27 september 2013

Lite som en hora på en fredag...

Jag fixade ju mina naglar dagarna innan bröllopet, alltså är det över 4 veckor sedan! Kvalitén har varit den allra bästa och jag har varit såååå nöjd!! Dom har suttit som berg, inte gått sönder och varit toppen snygga hela tiden!
Men nu har min nagel under växt så att det knakat och detta är ju inte så värst snyggt att se ut som en hora på en måndag liksom....
Med tanke på vilket jobb jag har och gräver runt i metallbitar mest hela dagen, så förstår ni kanske att detta har varit prima kvalité!!
Jag fick för mej att fixa naglarna nyss... Klippa dom och möjligtvis försöka pilla bort tipparna. Men nej, dom är alldeles för fina för att jag ska behöva pilla bort dem. Istället klippte jag ner dem ganska mycket, ner till min riktiga nagel och så fick dom en röd lack på sig. Men herreguuud, nu känner jag mej som en hora på en fredag. Röda långa naglar.... Nja det är inte riktigt min grej. Men kanske vänjer jag mej och gillar detta om några dagar...
Lite transvestitkänsla över mej idag.. Leoskjorta och långa röda naglar, nu fattas det bara ett par gigantiska lösbröst och en ful lila peruk...;-)
Och nej, mitt hår är fortfarande som ett smörpaket och jag har ännu inte duscha. Äh va fan, det är bara kottarna som känner odören av skitigt hår här hemma, så duscha kan jag göra sen!;-)

3 kommentarer:

  1. Men du klär i leopard och röda naglar! Jag hade sett ut som en transvestit. 😉

    SvaraRadera
  2. Men om du gillar naglarna och trivs med dom.. varför inte fylla på dom?
    Kram snyggo

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!