lördag 7 september 2013

Höstfärger!

Tittade in i mina fullproppade garderob tidigare idag... Jag stängde igen den med en smäll och konstaterade att jag inte hade några kläder att sätta på mej, speciellt inte på byxfrånten...
Jag mumlade en massa och sa till Jonas att jag verkligen MÅSTE ha nya byxor, för jag har verkligen inget att sätta på mej! Han mumlade tillbaka att nä det är ju klart, du har ju bara TRE ÖVERFULLA GARDEROBER... *mummel*mummel*
Slängde in kottarna i bilen och drog upp till min favvobutik People i grannbyn och hittade dessa snygga brallor!!
Att shoppa är verkligen som balsam för själen, så de så!;-)
Att shoppa höstkläder är något alldeles speciellt! Jag gillar höstkläder, att få klä sig i murriga snygga färger och lager på lager!
Gillade de extra små detaljerna på dem! Knapparna och dragkedjan blev liksom pricken över i:et och med drapperingarna vid knäna!
Jag köpte dom ganska så åtsittande. Jag har annars en tendens att köpa brallor och efter bara ha använt dem en gång så hänger dom i rumpan (Mmm, den rumpan som INTE finns...) Nu är detta en modell som både kan vara lite lösa och tighta !
Har en känsla att jag nog kommer att bo i dessa i höst, det känns som det redan nu!
Annars har jag ingen som helst koll på hur höstens mode ser ut... Helt lost där... Blir lite så eftersom att jag "bara" använder mina privata kläder till och från jobbet och på helgerna... Mina kläder hinner liksom inte direkt nötas ut...;-)
Dagens: Skor: REA fynd Duffy, Skjorta gammal som gatan sisters points, brallor Fransa (people)

8 kommentarer:

  1. Snyggt på fru Grunditz!! 👍👍

    SvaraRadera
  2. Hehe, exakt samma scenario utspelade sig hemma hos oss idag. Alla mina byxor är sönder eller "för gamla" så jag åkte också iväg till people för att kolla utbudet eftersom jag behövde byxor. Kom hem med samma par byxor som dig fast svarta istället :)

    SvaraRadera
  3. Åh byxorna är ju supersnygga! :) Dom passar dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Samma här med kläderna, de används inte många timmar på vardagarna..
    Snygg du är, läckra byxor.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Wow, den som spar hon har :-) Blusen var ju klockren! Snyggt alltihopa!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!