fredag 27 september 2013

Lycka är:


  • Att få sovmorgon en helt vanlig fredag och vara ledig!
  • Att få sitta i soffan tillsammans med dom två små godingarna och drick mitt morgonkaffe!
  • Att ha underbart sköna raggsockor på fötterna som min kära fina granne kom in med häromdagen som en present till mej! Älskar dom!
  • Att ha minskat ännu -0.5 kilo på vikten denna veckan! (-5,6 kg sedan 9/8!)
  • Att det är fredag!!!
  • Att vara friska och krya!
  • Att solen skiner så skönt och värmer dom djupfrysta vita gräsmattorna!
  • Att ha ett jobb med härliga kollegor, tänk vad dom kommer sakna mej idag när jag inte är där;-)
  • Att vara fru till världens finaste man!
  • Att vinden nog äntligen har vänt... Fabians 3-års trots verkar som om den är på G att försvinna!! *Hurra!!*
  • Att ha ett nystädat hus och att tvättunnorna är tom! (Hur länge det nu än må hålla? En timme till kanske?;-))
  • Att veta att vi har en hel lång skön helg framför oss med massa roligheter!
  • Att se ut som ett vandrande smörpaket i håret och veta att man inte behöver duscha förrens jag känner för det!
  • Att ha ER som dom bästa läsarna!!
  • Att ha världens finaste ungar!!!!

5 kommentarer:

  1. Såå underbar bild på er!! <3 <3 <3
    Ha en mysig fredag i soffan nu, det har vi =) å Trevlig helg!! <3
    Kraaamis

    SvaraRadera
  2. Underbar bild! Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Låter som en helt underbar kommande helg - njut ! Själv ska jag jobba...

    SvaraRadera
  4. & det är roligt & följa dig med! =)
    Din blogg har blivit en favorit för mig nu. :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Mycket att glädjas åt i vardagen!!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!