måndag 2 september 2013

Den bästa dagen i våra liv!

Vi lever som i en härlig lyckobubbla, en bubbla som är så svår att beskriva! Lördagen var en av våra bästa dagar i våra liv, ja förutom när vi fick våra barn!!
Dagen var så perfekt och det kändes på någotvis som om vi befann oss i en bubbla hela kväll! Allt var så perfekt!! Hela dagen gick så fort, så fort...
Känslorna var så laddade i kyrkan så både jag och Jonas skakade som små asplöv och tårarna rann ner för våra kinder!
Alla underbara tal, sånger, vänner, släkt och våra underbara värdpar Hanna, Affe, Annelie och Krille! Så mycket dom gjorde för just oss! Det är kärlek det!! TACK!!
Hela dagen igår och även idag har vi suttit och pratat igenom dagen. Jag har gått igenom vår dag och kväll i huvudet om och om igen och jag är sååå glad!
Vår dag blev precis som vi ville!! PRECIS in i minsta lilla detalj!
Barnen skötte sig exemplariskt i kyrkan! Så duktiga!
Värre var det när vi skulle åka ner till stranden efteråt och ta kort. Då började alla bråka med alla... Jo det är sant. Douglas tjurade ihop, jag blev sur för att han inte lyssnade vilket resulterade i att Jonas blev arg på mej. Så mitt i allt så sprang alla åt olika håll och kanter och helt plötsligt stod jag själv kvar på stranden. Men ändå så blev det såååå bra och till slut var vi alla samlade igen och SAMS!
Alla var så fina, såååå fina!! Och ja ni ser hur lyckliga vi är! Jag log HELA dagen, log, skrattade och fällde många lyckotårar!!
 Barnen var såååå fina!! Våra underbara små fina pojkar!!
 Och fina Elsa, barnens kusiner! Så fiiin!!
Jag som annars inte brukar ha svårt för att skriva och beskriva mina känslor, har det just nu. Jag får inte fram dem precis som jag vill... Mer än att jag kan säga att det var den bästa dagen i våra liv!!!
Jag kommer förmodligen att bombadera med massor av bröllopsbilder! Jag längtar tills vi får ta del av fotona som grymma fotografen Isabelle tog på oss under dagen!!
Förstår knappt det själv och får ständigt nypa mej själv i armen för att förstå. Men nu är jag FRU GRUNDITZ!!!!;-) Jag är Jonas fru och han är min man!

14 kommentarer:

  1. Åh vilka fina bilder, framförallt den första med havet som nästan stormar.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder stort Grattis....men den vid havet är något alldeles extra.
    Fast det måste blivit fasligt trångt i baksätet på Porsche 911:an, Ni skulle ringt mig så hade Ni fått låna min Porsche Cayenne med extra soffa i lastutrymmet!
    Ha det så bra och njut nu av att vara Herr och Fru, själv har jag ju levat som gift i 25 år nu! (ler)
    Som sagt, ha det bäst!
    Kram ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera
  3. Ni är så fina!!! Grattis till er båda <3

    Kram, Madeleine

    SvaraRadera
  4. Ni är såå otroligt fina allihop! Ser fram emot fler vackra bilder! Som sagt, all Lycka till Er! Kram Adéla

    SvaraRadera
  5. Åh vad ni är fina. Stort Grattis till er!! // Krickan.

    SvaraRadera
  6. Stort GRATTIS till er i efterskott! Vad roligt att er dag blev som ni ville!
    Ni var så fina! :)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis! Ni är så fina. Ser fram emot att se fler bilder! Linda

    SvaraRadera
  8. Härliga bilder, ni är fina allihopa och du Karro är såå vacker!
    Vad roligt att allt blev så lyckat också
    Kram <3

    SvaraRadera
  9. Åh så fina ni var allihop!

    SvaraRadera
  10. Sååå himla fina var ni allesammans !! Ett stort grattis till er !!

    SvaraRadera
  11. Sååå himla fina var ni allesammans !! Ett stort grattis till er !!

    SvaraRadera
  12. Stort grattis till er ! Underbara bilder, ni är jätte fina.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  13. Stort Grattis till er!
    Så snygg brud du är!
    Stort tack för en mycket bra blogg skrivet från hjärtat ,
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  14. Stort stort grattis till er! Önskar er all lycka framöver. Så fin brud! Härliga bilder. Kramar!!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!