söndag 8 september 2013

Nästan som ett hav...

Igår överraskade jag Jonas! När kottarna somnat för kvällen efter en mer sagt turbulent kväll med matlagning, bråk, skrik, trots, 3-rätters och tårar. Så satte jag på mej det finaste jag äger inom snygga underkläder, öppnade upp champagnen och sen låg vi och drack i sängen!
Oj så romantiskt tänker ni! Mycket! Men det slutade med att vi (läs JAG) kom in på en diskussion och helt plötsligt kom John Blund och vi somnade... Så kan det bli ibland! Men champagnen var iallafall mycket god och att få rensa trycket är verkligen A och O för ett bra förhållande!
Jag säger bara så här. Det är väl en jäkla tur att vi varit tillsammans med varandra så länge som vi har och vet att man ibland behöver vädra sina åsikter, diskuterar och sen veta att om 10 minuter är man sams igen!
Även om vi är nygifta, nykära och lyckliga, så kommer ändå dom där gnabben! I och för sig så var det min mun som pratade igår och Jonas mun var stängd... Jag är jäkligt bra på att tugga... *host* Det är bra att lätta på trycken, det är ett måste för ett bra förhållande!
Att jag sen har ett hetlevrat temperament, ja det har ju både sina för och nackdelar...Jag är lite som ett hav, ibland stormande, ibland helt spegelblankt!
Fan va jag är glad att Jonas är min man! Han är verkligen BÄST, BÄST, BÄST!!!
Fick några vackra bilder häromdagen av Jocke, en kollega till Jonas som var med "behind the scenes" under vår dag! Det var oxå hans förtjänst att vi fick åka i en sån vrålsnygg porsche under dagen! Vi fick nämligen låna hans lilla ögonsten och för varje kilometer Jonas körde så lyste hans ögon mer och mer! Det är något visst med män och deras relationer till snygga bilar;-) *fniss*

4 kommentarer:

  1. Åh vad jag längtat efter fler bilder! Så vackra!! Har du inga närbilder på frisyr, smink, blommor, lokalen, dukning.....? Inga små önskemål här inte. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo då dom kommer när vi fått dom av fotografen!;)
      Kraaaam K

      Radera
  2. Haha, här är det också mest jag som tuggar. ;) Men sån är jag. Och har min man stått ut i 23 år så gör han det nog lite till.
    Fina bilder!

    SvaraRadera
  3. Känner igen det där med havet som brusar upp eller är spegelblankt...lika här liksom...;-) :-) Se bara mitt inlägg nu ikväll...

    UNDERBARA bilder!!! Kram på dig!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!