söndag 8 september 2013

Game Over...

Är helt tom... Trött... Halsont... Ont i kroppen... Frusen... Jag.Vill.Inte.Bli.Sjuk.Nu...
Idag har vi bara varit, flytit omkring... Douglas och Jonas på fotbollscup på förmiddagen, Alfred på födelsedagskalas. Jag och Fabian åkt runt och fikat!
Att bara vara är så härligt! Hela familjen har legat på en filt hela eftermiddagen i solen och bara varit, pratat och skrattat!
Eftermiddags dejt med fina bästa Veronica, kaffe, massor av prat, kärlek och skratt och massor av lek för barnen!
Det har varit en bra söndag! Ingen har varit osams och barnen har skött sig kanonbra utan bråk och skrik, vilket inte händer allt för ofta numera...
Så ikväll kommer jag att somna skönt, med ett välfyllt må-bra-mamma-hjärta!
Dock känner jag mej ungefär som Game Over... Slut som artist... Lite som att jag hamnat i en slags deppig period, som dessutom kryddas med halsont och feberkänslor... Inget skönt alls... En klump i halsen...
Men jag ger mej själv en stor smäll över käften och måste rycka upp mej! Varför i herrans namn ska jag deppa ner mej för? Herregud, för en vecka sedan var jag med om en av de lyckligaste dagarna i mitt liv, njuta av den kvinna! Njut, tänk och gläds åt den dagen istället för att deppa ner dej!

Imorgon är det en ny vecka, vilket gäller nya friska tag och jag vägrar bli sjuk, så det så! Imorgon börjar åter mina morgon PWs! Latmasken som nu har slagit sig till ro inuti min kropp i en vecka ska kastas ut! Fan va svårt det är att bli av med den. Lika snabbt som den kryper in i kroppen och slår sig till ro så snabbt, lika svårt är det att bli av med den...

3 kommentarer:

  1. Så klart du Inte ska bli sjuk!!!! Puss

    SvaraRadera
  2. En spark i arslet får du härifrån och hopp om en frisk och jättebra vecka! Kram Anna :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du håller dig frisk nu !:)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!