tisdag 17 september 2013

Idag firar jag ett år!

Idag för precis ett år sedan började jag jobba här! En underbar lättnad att få ett jobb efter nästan 5 månader hemma som arbetslös...
Jag har verkligen växt som person sedan jag börjat här, lär mej massor av nya grejer och lär mej något nytt varje dag, fortfarande!
Jag trivs som fisken i vattnet och har fått en hel drös av härliga kollegor som är underbara och som jag skrattar ihop med varje dag så magmusklerna får jobba stenhårt!
Jag började att "fira" mitt ett år med en dunder försovning... Hua va hemskt det är. Jag tror inte jag har försovit mej på ett år, inte en gång. Förrens idag. Någon gång ska ju vara den första och den kom med dunder och brak idag. Vaknade av Jonas klocka ringde 6:30, jag börjar klockan 6:55... Jag kan lova att jag verkligen fick eld i baken och stressade som en liten gnu...;-)
Snooze funktionen på telefonen måste ha gått och blivit helt fuckt up... Snoozen ringde när jag kom hit, så där en timme efter att jag stängt av min klocka för första gången... Snooze på en timme, jo tjena. Kanske skulle jag lära mej att gå upp på en gång och inte ligga och snooza si så där 30 minuter....
Ignorera min dubbelhaka... Just den där vinkeln på mej var ju inte så charmerande;-)

3 kommentarer:

  1. Samma sak hände mig idag, försov mig 1 timme och när jag kollade väckarklockan på mobilen så stod snooze på 4 timmar. Jag vaknar alltid av klockan och går upp så nånstans har den fått fnatt.
    Jag hann ändå som tur är eftersom jag går upp före alla andra :)

    Grattis till 1 år :)

    SvaraRadera
  2. kul att du trivs med ditt jobb. Vad jobbar du med? Tack för en kanonbra blogg! Med vänlig hälsning, Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag jobbar på in och utlasten på ett företag här i Skillingaryd!
      Tuuusen tack! <3
      Kram K

      Radera

Tusen tack för din kommentar!