torsdag 19 september 2013

Alltså jag dör en liten gnutta!

En gammal artikel från Aftonbladet har börjat cirkulera på fejjan igen. Den är sedan 2010 och jag vet att jag bloggade om detta då... Läs HÄR!
Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta åt alla dessa studier som görs. Men visste ni att dom har gjort en studie på att snygga kvinnor oftast får döttrar... Alltså jag dör en gnutta och håller på att skratta ihjäl mej åt dessa studier...
Seriöst, vad är det för tomte som sitter där bakom sitt skrivbord och gör dessa studier? Ja jag bara undrar? Herreguuuud i hela himlen, så snygg som jag är så borde jag ju ha 3 flickor, eller hur? *ha*ha* Visst har jag rätt?
Jag funderar starkt på att söka om bidrag och börja göra olika studier och forskingar. Ja tex att män med stora, långa och tjocka snoppar oftast får pojkar! *he*he* Ja sen får ni tolka det bäst ni vill! *host*
Det har även gjorts en forskning/studie på hur man gör flickor...  Forskare har kommit fram till att har man sex ofta så får man oftast flickor. Alltså ju oftare man har sex, desto fräschare är spermierna och desto färre killspermier har dött. Alltså flicksperimerna  dör av snabbare och inte är lika uthållig som grabbarna!
Dessutom, ju surare (surt är naturligt) man är i underlivet, desto mindre trivs spermierna och killspermierna dör av snabbare. Ju mer du tvättar dig med tvål, desto mer basisk blir du (ej bra för slemhinnorna men man blir ju ren;-))) och killspermier har då större sannolikhet att klara sig.
Alltså summan av sumerum. Jag är skitsnygg men (har, ja då när vi tillverkade våra små gossar och ja nu med så klart) tvättat muffen alldeles för ofta och dessutom låg vi jämt med varandra! (ja eller jämt och jämt, men iallafall 3 gånger per dag! *ha*ha*)

Jag vet iallafall en sak. Vi pojk mammor är ändå snyggast av alla, så de så! ;-) Dessutom har vi fräscha muffar och ligger med våra män ofta! *he*he*

5 kommentarer:

  1. hahaha !!! word ! ;)
    Efter 31 år har jag äntligen lärt mig vikten av "god" packning - det viktigaste ska ner i väskan först, sen får man se vad som mer får plats ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är underbar:)

    Hoppas du får en härlig fredag och helg!
    Kram
    A

    SvaraRadera
  3. Haha...jag måste ha blivit snyggare och snyggare med åren alltså :-)
    Jag tror inte på dessa studier alls, du ÄR snygg och du har perfekta fina killar så det spelar ingen roll vad studier säger!!
    Kram
    Angelica

    SvaraRadera
  4. KLart att alla flickmammor är snyggast!!! Att vi sen pippade hela dagarna med mannens lilla snopp är en helt annan historia. Men du missade faktiskt i din redovisning ovan att för att få flickor så måste man stå på huvet (eller upp och ner på annan sätt) efter utlösningen så att inte skiten rinner ut :-DD
    Hejja Karro, du är ball!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag är ju pojkmamma så jag kan bara hålla med! :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!