måndag 2 september 2013

Busfabriken!

Grabbarna har nu i slutet kommit lite i skymundan med alla förberedelser inför bröllopet. Kanske inte så konstigt...
Idag vaknade vi upp till värsta höstrusket med storm och regn utanför vårt fönster. Jösses va det kan blåsa här på västkusten.. Mycket mer än hemma i mörkaste Småland...
Alla gick på alla och det var ett fasligt kliandes i kropparna på de små och alla småbråk blossades upp och blev till stora boxnings matcher... Så efter lunch packade vi in familjen tajkon i bilen och åkte vi in till Halmstad och besökte Busfabriken!
I 4 timmar har dom farit runt, varit högt och lågt och vi har knappt märkt av dem!
Vi har suttit med varsin kaffe, pratat, pratat och åter pratat! Så lyxigt!
*host* Och så har vi ju förstås tittat på våra kära telefoner... Alltså Jonas snackar om att jag är beroende av min telefon... Men seriös, han är lika beroende han bara det att min käre MAN inte fattar det själv.. *harkel* Utan skyller över det på mej...
Jag smygtog ett kort på honom där han satt. Men han märkte det och försökte gömma telefonen. Men se där, jag fick ändå med den på bild... *asg* Snacka om att vara beroende när han själv inte vågar vara med på bild tillsammans med den... *he*he*
Barnen var verkligen supernöjda med besöket och dom bad själva om att få åka hem efter 4 timmar intensiv lek!
Nu ligger dom helt däckade framför en film och jag undrar vem av dem som somnar först och dom inte redan har somnat!?;-)
 Tror nästan att Jonas hade roligast av dem alla 4 där i bollhavet när han låg och kravlade omkring;-)
När vi kom ut från busfabriken sken solen och det var klarblå himmel! Efter regn så kommer sol! Kanske får vi en alldeles fantastisk höst! Lika fantastisk som sommaren varit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!