torsdag 5 september 2013

Dagens...

  • KÄNNER: Helt tom och konstig...
  • HAR: Legat i tandläkarstolen och sett tusenlapparna fladdrat iväg i eftermiddag...
  • ÅNGEST: Över att jag inte har tränat ett endaste träningspass den här månaden... ÅNGEST... Men när klockan har ringt strax innan 5 den här veckan har jag bara känt att jag inte pallat och varit så snäll mot kroppen och låtit den somna vidare i en timme..
  • LEVER: Fortfarande i en underbar bubbla sedan i lördags!!
  • BEHÖVER: Se fram imot något nytt och spännande nu när vårt bröllop är över.. POFF sa det bara med den dagen och alla timmar av förberedelse bara försvann på ett underbart kick!
  • VILL: Shoppa kläder som en galning!
  • INTE: Redo för hösten... Jag vet, jag vet... Hösten är underbar med sina 20 grader på dagarna. Men NEJ ännu är jag inte redo för dessa mörka mornar/kvällar och kyla...
  • ÖNSKAR: En städerska och hushållerska!! Såå surt att komma hem efter 17 idag med ond mun och börja dra i skiten.. Jo då det hade hunnit blivit skitigt som bara den på dessa dagar.. Smutsen gror snart igen i varje litet hörn här hemma och det känns som om man aldrig kommer i kapp...
  • VARFÖR: Växer inte pengar på träd? Just nu hade det varit ganska så gött känner jag...;-)
  • BORDE: Inte alls sitta här och grubbla över allt som jag just nu gör... Men så blir det ibland...
  • HATAR: Fortfarande hatar jag människor som kryper under mitt skinn... *spyr* Skaffa ett liv människa!!!
  • ONT: I min mun! Men nu ska jag inte gå dit på ett år (hoppas jag!) Och det är ju en bra bantningsmetod. Med halva munnen bedövad och sönder rotad. Så får man inte i sig så mycket föda... 
  • SNART: Helg! Och jag hoppas att det blir som jag har planerat inuti min lilla hjärna!!!
  • MÅSTE: Sätta mej ner med min man (shit(!!) va fränt det är att säga MAN! Det känns så vuxet!;-)) och beställa en bröllopsresa!! Nice med sol och värme i vinter!!!
  • GÖR: Gråter en liten skvätt (IGEN!!) över den lyckliga dagen i lördags! *ryser*
  • SKA: Bli mycket bättre på att säga vad jag egentligen tycker! Nej inte det negativa. Utan till alla mina nära och kära runt om mej/oss som alltid ställer upp på oss och förgyller våra liv! Måste bli bättre att säga det till dem så att dom verkligen förstår det!
  • DAGENS BILD: Blir denna ljuvliga bild som Douglas lagt ut på sig själv på instagram! Jag gjorde bara om den lite med mer skuggor och svart/vitt! Den får heta: Små boblor med munen som han själv skrev;-) Han tog bilden när han låg och tjurade på studsmattan ikväll.. Herreguuud vilken förpubitet den killen har... Han och jag är just nu som hund och katt och ryker ihop heeela tiden...

2 kommentarer:

  1. Jag är ledsen....du kan säga sånt rakt ut till mig - jag Kan ta sånt, Lovar!!! Ska bara plocka ihop mina prylar så ska jag strax krypa ur ditt skinn igen.....!!!!!
    #känntmigsomenStalkersenjagbörjadeläsadennajä..fängslandeblogg!!
    Kram<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha ;-) SÖT DU ÄR!!! Tyvärr fattar nog inte den här/dom personerna själva det att dom är som små äckliga larver... FORTSÄTT LÄS!!!!!!
      Aj lööv din kommentar!
      Kram K

      Radera

Tusen tack för din kommentar!