fredag 13 september 2013

Sången...

Våra underbara Skillingaryds vänner hade diktat ihop och skrivit en låt till oss som de sjöng på bröllopsfesten för oss! Tänk att dom suttit och knåpat ihop texten för vår skull, älskar´t!! Ett Extra tack till Hanna och Veronica som nog var dom största hjärnorna bakom den;-)
Grabbarna tyckte visst att sången var lite FÖR snäll mot oss... *harkel*
Tack underbara vänner för denna låten och TACK Sara och Marcus för den underbara dialogen som ni utförde efteråt... (Läs längst ner efter sångtexten...) Den var sååå mitt i prick, ja för det är nog ungefär så det låter här hemma... He he...

Låttext, "Snälla rara lilla Anna"

Vers tjejer:
Jonas träffade Karro på en fest
Hon snackade dalmål och han blev helt frälst
Hon spana på honom och han hängde på
De gav sig hem i natten. Sen dess är de två.
Chipset pluggade data, i Skövde stad
Hon jobba på tecknit, vareviga dag
De började ringa kvällar och dar
Fram växte beslutet att de var ett par
Refräng tjejer: 
Du sa att du vill ha mig
Du kan hoppa upp och ta mig
Du har massa charm, massa stil och tjusig hoj
Jag kräver inte mera
Än en varm och härlig säng
Jag är ingen mesig, dum och ytlig tjej
Nu haffar jag diiiiiiiig, så det så!
Vers killar och tjejer
Vad är det i henne som jag ser
Hennes ögon de glittrar och ögonen ler
Kom igen lilla stumpan upp på min hoj
Så drar vi till Skövde och har lite skoj
Refräng killar 
Snälla rara söta tjejen
Du är ju värsta grejen
Jag messar dig, vill pöka dig, säg inte nej
Du är så jäla speciell
Du är den bästa bruden som jag mött
Så därför kommer kärleken bestå
Så sprid lite love
ALLA
De ger av sin kärlek och mycket mer
Mellan dem har det klickat och en framtid vi ser
Mellan dem har det klickat och en framtid vi ser
Mellan dem har det klickat och en framtid vi seeeeeeer!!!!
Refräng tjejer: 
Du sa att du vill ha mig
Du kan hopp upp och ta mig
Du har massa charm, massa stil och tjusig hoj
Jag kräver inte mera
Än en varm och härlig säng
Jag är ingen mesig, dum och ytlig tjej
Refräng killar 
Snälla rara söta tjejen
Du är ju värsta grejen
Jag messar dig, vill pöka dig, säg inte nej
Du är så jäla speciell
Du är den bästa bruden som jag mött
Så därför kommer kärleken bestå
Refräng tjejer: 
Du sa att du vill ha mig
Du kan hopp upp och ta mig

Diskussion
Jamen va Fan Karro, kan du inte lägga ifrån dig den där telefonen nu?
Ska du säga du sitter ju också med den hela tiden.
Gör jag ju iNTE.
..och ta av dig träskorna och stäng av den där musiken, herregud Jonas!!!
Ska vi ligga?
Nä jag ska blogga eller…….ja okej då?
Ja men inte här!!! Det här jävla glashuset, här får man ju ingen prajversyyyy.
Skit i det då. Vänta lite……………..Smiiiiiile
Amen va fan Karro ta bort kameran!!!
Jamen jag hittade ju ett bloggmoment nu. Ställ dig så, nä inte så eller va fan ta kort på mig istället!! Om jag knäpper upp lite blir det bra så här?
Mmm asså fan Karro!!!! Skit att vi valde bröllop för pengarna, nu blir det ju inga sillisar!!!! Ska vi ligga?
Amen Jonas vi ska ju fota nu, HALLÅÅÅÅ BLOGGA!!!
Om jag sms:ar och frågar då?????

2 kommentarer:

  1. Men vilken rolig sång!! Underbara vänner som hittat på den och uppträdde, sjukt kul!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!