tisdag 1 februari 2011

Snarkning....

*jäsp* Eller jag menar förstås god morgon!!

Jag är sååå trött, de känns som om jag inte sovit en endaste blund inatt. Huvudet värker och ögonen hänger nere vid knävecken... MEN jag har sovit hela natten, jag har fått nästan 8 timmars sammanhängande sömn, men ändå är jag så himla trött:-(
Jag har nämligen börjat att snarka igen... Jag har alltid snarkat, men sedan jag tog bort mina gigantiska halsmandlar -06 så har de lugnat ner sig på den fronten. Ja förutom när jag varit gravid med stor mage för då har jag tydligen sarkat som f-n enligt min kära sambo;-)

Men varför kommer skiten tillbaka nu? Jag känner riktigt hur trånkt de är i halsen på nätterna och hur lite syre som min stackars kropp får i sig:-( Hmmm undra vad jag ska skylla på nu? Ingen graviditet och inga halsmandlar...

Nä de får bli till att sova lite lunch efter den öppna förskolan! Hoppas bara resten av ligan vill de oxå, vi brukar nämligen inte synka så bra med just de;-)

2 kommentarer:

  1. Jag snarkar nu som gravid men vad gäller dig vet jag inte:)
    Ha det bra på öf idag! Vi ska oxå dit en runda:)

    SvaraRadera
  2. Förkyld kanske?
    Jag har också snarkat när jag var gravid...
    Hoppas att det ger sig så att du kan sova gott i fortsättningen.

    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!