söndag 6 februari 2011

Hipp hurra!

Idag är de ingen vanlig dag för idag är det min storebrors födelsedag! Hipp hurra!!

Nja riktigt så kärleksfullt har de väl inte varit mellan mej och min bror under våran uppväxt... Nej då vi har nog varit som de flesta syskonen, eller kanske en aning värre;-)

Vi slogs så hårtussana rök... Hmm kommer speciellt ihåg en gång av alla när vi var kring 10-13 års åldern. Vi var själva hemma och blev förmodligen osams om något... (Inte så himla ovanligt då som sagt;-)) Han jagade mej så både stolar och annat få i backen. Helt plötsligt får han tag på en tändare och jagar den efter mej och vips så börjar mina brallor att brinna... Då var det inte bara jag som blev rädd, nädå även min storebror;-) Som tur var gick allt bra och efter några slag på benen så slocknade lågorna och jag fick inga men...;-)
Jo då som sagt vi har haft våra duster, detta var bara en av en miljon historier;-)
Idag är vi fin fina vänner och har en fin syskonrelation!!

Grattis världens bästa storebror på din 34-årsdag!!!

2 kommentarer:

  1. Måste säga att jag vid första titten tyckte det var Douglas på fotot :) /Kram,Kate.

    SvaraRadera
  2. Vi frågade Elvis vem det var på kortet! Han svarade: det är jag. Å vi tycker ju att det är en kopia av Elvis.... Nästan otäckt så likt

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!